piątek, 8 lutego 2013

Rozdział 30 - Kochasz go jeszcze?



 *Roxi*

Usiadłam z Harrym na kanapie w pokoju małej a on otworzył mój album:


I już po chwili obracał na pierwszą stronę, na której widniało to zdjęcie:


-To zdjęcie jest masakrycznie miałam może 13 lat ? I wyglądałam  jak siedem nieszczęść. A tu! – powiedziałam pokazując zdjęcie :

-Tu nie wyglądałam lepiej, ale lubię, to zdjęcie, zrobił mi je tata jak byliśmy na spacerze!
Harry przewracał kartki, na których było mnóstwo zdjęć z takich wypadów, powiedziałam mu :
-Te są z serii „Roxi zwiedza świat”
Jsienne zabawy z Olkiem

Jakieś żarcie, lube jeść!
Disneyland! 
A tu nawet nie wiem ! –zaśmiałam się.
-To zdjęcie lubię To moi kumple na 15 urodzinach. Mają śmieszne przezwiska, od prawej jest Musli, Jawor, Ślimak, Kocioł i Morda.


-Tu są zdjęcia z byłą kumpelą Nadie. Zawsze brali nas za siostry, ale okazała się dwulicowa.





- o a tu Katie i Louanah, zawsze wszyscy się z nich nabijali, bo wszystko mówiły równo. Ale były dla siebie jak siostry.
-A tu  zapytał Harry. Pokazując zdjęcie z Jukomi.

-Jukomi. Mój były. Wiesz pierwszy chłopak, pierwsza miłość.
-Kochasz go jeszcze? – spytał niepewny.
-A czy jeśli bym go kochała, oddała bym Ci całe swoje serce?
-Nie- powiedział i dał mi gorącego buziaka- a tak w ogóle to w mojej Ci lepiej.- powiedział Harry z uśmiechem i wskazał zdjęcia: 
-Tak twoje ciuchy są lepsze.-dodałam- tu coś o szkoe jest, a no tak!
-Rozpoczęcie 1 roku w Liceum.
-Drugiego.

-Ostatnia klasa liceum! 


-Tu nauka przed maturą, a Może udawanie nauki –powiedziałam z uśmiechem na, to wspomnienie.





-Tu są jakieś zdjęcia z wypadów na miasto, dziwne samojebki i sesyjki.





















































-No te zdjęcia robił mi tata, przed ważnymi okazjami, typu stypendia, rozdania nagród i takie tam 






-O a potem poszłam na studia i poznałam Naoimi, ta brunetka umiliła mi pobyt w Japoni i studia










-Wiesz wypady na rowery, o tu jak jeszcze byłam w związku. A Naomi nosiła perukę! -powiedziałam śmiejąc się na to wspomnienie i wskazałam na zdjęcia : 



-A to z ślubu mojej cioci. Ale miałam dziwnie upięte włosy! 
-Która to ty ?
-No, jak która ? Ta po prawej! 

-Tu z jakiejś imprezy.
-Wakacje z rodzinką.





-O a to przed wylotem do Polski! 



-Ciężko było mi, tam wszystko zostawić, ale po śmierci taty nie miałam wyjścia. Najbardziej brak  mi Naomi. a TU MASZ JAKIEŚ LUŹNE  ZDJĘCIA JESZCZE.


















-O a tu Halloween! 
-Tu jest przed wylotem do Ciebie.

-A te już Chyba poznajesz.














-Sam je robiłem- pocałował mnie w policzek i przeglądał dalej.


-Kocham Cię- wyszeptał i zaczął muskać moje usta swoimi.
-Nie mamy wspólnego zdjęcia- szepnęłam mu do ucha.
-Już to nadrabiamy. Harry wziął z półki mój stary aparat wywołujący Zdjęcia od zaraz i powiedział- móiwmy kocham Cię!
-Kocham Cię- powiedziałam
-Ja Ciebie mocniej -odpowiedział Harry znów mnie pocałował i dodał- a teraz uśmiech.







                                                                                                                                                    
Coś innego co wy na to ? 


2 komentarze:

  1. Ciekawe :D tego jeszcze nie widziałam/czytałam :P ale poproszę dalej ! bo coś przestałaś pisać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey! Why do not you write now? Waiting for more.

    OdpowiedzUsuń